Στην Κυψέλη
Μελισσοκόμος επί τω έργω
Name: BeeHappy
Location: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ, GR

Τετάρτη, Αυγούστου 11, 2010

Θραύσματα Ελπίδας

Όλα τα ευχάριστα διαρκούν λίγο. Τα νιάτα, το καλοκαίρι, ο έρωτας.

Γεμίζουμε τις μνήμες μας με στιγμές μικρής ευτυχίας για να κοροϊδέψουμε το χρόνο.

Και είναι αλήθεια ευτυχία να ξαναβρίσκεσαι στην ίδια θάλασσα που παιδί, πριν σαράντα χρόνια, ανακάλυπτες τη μαγεία του βυθού.

Ευτυχία είναι επίσης να μοιράζεσαι τέτοιες στιγμές με αγαπημένους ανθρώπους.

Φίλε Κώστα σ' ευχαριστώ για τα τραγούδια σου, το γέλιο σου και τη ζεστασιά σου.
Σου αφιερώνω την ανάρτηση με την ίδια ευχή που μου χάρισες τα...

"Θραύσματα ελπίδας"

Θα γείρεις είπες και θα κοιμηθείς
πάνω στη θλίψη της καρδιάς μου
γυρεύοντας μαζί μου να χαθείς
στους δρόμους της παλιάς της γειτονιάς μου.

Θα γείρεις είπες και θα κοιμηθείς
στα πρόχειρα χαρτιά που μουτζουρώνω
να καταλάβεις ίσως ή να θυμηθείς
τους λόγους π' ανοιξιάτικα κρυώνω

Θα γείρεις είπες και θα κοιμηθείς
στο στεναγμό τα στήθη μου που λιώνει
μη ξέροντας πως ίσως ματωθείς
και συ μ' αυτό που με ματώνει.

Θα γείρεις είπες, κι ακόμα να φανείς
τα λόγια σου αυτά μη τα πετάξεις
ποτέ δεν είναι σίγουρος κανείς
ίσως μια μέρα κουρασμένη να νυστάξεις.




Ετικέτες ,

4 Comments:

Blogger Beekeeper said...

αααχχ.. οι διακοπές.. με γεμάτες μπαταρίες σε βλέπω Σπύρακλα.. Ελπίζω να περνας πάντα καλα και να ξαναπας συντομα.. Αντε και στα δικα μας.( Εγω έχω ακομα λιγο για διακοπες ).

Αλλα ρε Σπυρο.. αυτο το θραυσματα. Βαρυ ρε παιδί μου. Χαθηκε να ναι ολοκληρη η ελπίδα?

8/12/2010 11:16 π.μ.  
Blogger Μάντης Τειρεσίας said...

Κώστα το ποίημα αποπνέει αισιοδοξία νομίζω.
Αλλωστε η διαλεκτική είναι ίδιον της δικής μας ράτσας.....

Οπως και να έχει, Σπύρο, Κώστα και όλους τους μελοιντερνετομάνιακ, σας χαιρετώ απο το πανέμορφο νησί του μελο-Νίκου, που κατά την εκδοχή ενός ντόπιου μελοπαραγωγού "τον σκοτώσανε". Φυσικά και δεν ρώτησα πως και τι, διότι δεν μπορείς να γυρίσεις τον χρόνο πίσω.....

Εμείς Σπύρο ακόμη βρισκόμαστε σε διακοπές και ευχόμαστε η εικόνα με την βάρκα που ξεκινάει την ιστορία σου να συντροφεύει κάθε ατίθασο μυαλό, είτε εντός είτε εκτός....

Φιλικά και συντροφικά.....

8/27/2010 12:56 π.μ.  
Blogger Aurangel said...

Όμορφο ιστολόγιο!
Την καλημέρα μου!

8/31/2010 1:48 μ.μ.  
Blogger BeeHappy said...

Να είσαι καλά!

8/31/2010 2:03 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home