Στην Κυψέλη
Μελισσοκόμος επί τω έργω
Name: BeeHappy
Location: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ, GR

Τετάρτη, Μαρτίου 12, 2008

Ενηλικίωση


Συνηθίζω να προσδιορίζω τη ζωή μου με βάση σημαντικά γεγονότα στη διάρκειά της.
Συνήθως για έναν άντρα είναι ο στρατός, οι σπουδές, η εργασία και ο γάμος.
Εδώ και 18 χρόνια το σημαντικότερο γεγονός της ζωής μου είναι η γέννηση του γιού μου.
Συνέπεσε με την μετακίνησή μου (εσωτερική μετανάστευση) από τη Θεσσαλονίκη στην Αττική.
Έκτοτε τα συμβαίνοντα στη ζωή μου προσδιορίζονται πριν ή μετά από την ημερομηνία αυτή. 12 Μαρτίου 1990. Σαν σήμερα.
Θεωρώ τον εαυτό μου καλότυχο καθώς έχω τη σχέση με το γιό μου που δεν κατάφερα ποτέ να έχω με τον πατέρα μου και αυτό μου στοίχισε πολύ. Ίσως να έφταιγε η διαφορά ηλικίας (αναγκαστική λόγω πατριωτικού σωφρονισμού), ίσως η οικονομική ανέχεια και οι ατελείωτες ώρες δουλειάς. Δυστυχώς η ζωή αποφάσισε αλλιώς και δεν μας έδωσε την ευκαιρία ούτε στο τέλος.
Η κάθε γενιά έχει τους κώδικές της, τις αξίες της, τη δική της καθημερινότητα, διαμορφώνει τα δικά της ιδανικά.
Απέχουν πολύ από αυτά της δικής μου γενιάς και νομίζω είναι κατανοητό.
Η ζωή του βρίσκεται στο ξεκίνημα της ανηφόρας όταν η δική μου ήδη από καιρό βρίσκεται στην κατηφορική πλευρά του όρους.
Όταν είσαι 18 η ζωή φαντάζει κυριολεκτικά αιώνια, ατελείωτη, έχεις το χρόνο να κάνεις τα πάντα, να κάνεις όσα λάθη θέλεις και να ξεκινήσεις πάλι από την αρχή.
Νιώθω μια ηρεμία για το μέλλον, ίσως γιατί μεταφυσικά θα ζω για πάντα μέσα απ' αυτόν.
Ο χρόνος από τη μέρα στο μαιευτήριο μέχρι σήμερα διήρκησε όσο ένα ανοιγόκλεισμα των ματιών.
Σήμερα μετά τη βόλτα μας θα πιούμε ένα τσίπουρο μαζί.
Δεν πειράζει που δεν συμπαθεί τις μέλισσες. Είναι φιλότιμος και όποτε του το ζητήσω θα βοηθήσει έστω και μουρμουρίζοντας.



Ακούμε Kansas.


Ετικέτες

12 Comments:

Blogger Beekeeper said...

Nα τον χαιρεσαι λοιπον :D

3/12/2008 11:31 π.μ.  
Blogger Corfu bee said...

Να χαίρεσαι το παλικάρι σου ...να είσαι περήφανος για αυτόν και όπως είπες άλλες εποχές τότε άλλες τώρα ...έχω και εγώ δυο αγόρια , μικρά βεβαία

3/12/2008 4:21 μ.μ.  
Blogger witchofdaffodils said...

Nα τον χαίρεστε αγαπητέ, πάντα υγιής και δημιουργικός :)

3/12/2008 5:48 μ.μ.  
Blogger MAYPOS KYKNOS said...

Να τον χαίρεσαι!!! Να είναι πάντα γερός και δυνατός και συ πάντα περήφανος γι' αυτόν.

3/12/2008 9:25 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΛΕΝΕ, ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ & Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΤΕΝΙΖΟΝΤΑΣ ΛΕΙ
ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΑΣ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.

3/13/2008 7:39 π.μ.  
Blogger BeeHappy said...

Σας ευχαριστώ όλους!

3/13/2008 9:11 π.μ.  
Blogger Κώστας Ελευθεριου said...

Σπύρο να χαίρεσαι το παλικάρι σου και να το καμαρώσεις όπως επιθυμείς.

3/13/2008 10:30 π.μ.  
Blogger chaniabee said...

Μετά που έχασα τον πατέρα μου , σε ηλικία 16 χρονών, από τότε τον αναζητώ καθημερινά ! Είχα εκατομμύρια ερωτήσεις να του κάνω, και άλλα τόσα θέματα για να τον ρωτήσω να μου πει την γνώμη του!!! Είμαι σίγουρος ότι κανείς γονιός δεν θα απαντήσει στο παιδί του με δόλο σε κάποια απορία του! Πάντα ήθελα να είμαι κοντά του, τόσο όμως όσο να μην καταλάβει ότι τον είχα και πολύ ανάγκη ( όσο νόμιζα) ξέρετε ο εγωισμός είναι έμφυτο!! Πάντα έλεγα ότι όταν θα μεγαλώσω θα πουλήσω όλες της ελιές και θα πάρω μια μεγάλη μηχανή, και μου απαντούσε ... Καλά έλα να σου δείξω πως τις φτιαζουν και μετά πουλατης. Δεν πούλησα καμία !!!
φίλε !!! Ο θεός να σας δίνει υγεία και χαρά και να είσαι πάντα κοντά τους όποτε σε χριαζοντε!!!! Κράτα την φαμίλια σου ενωμένη σαν μια γροθιά!!!!

3/13/2008 11:33 π.μ.  
Blogger BeeHappy said...

Κώστα & Παντελή σας ευχαριστώ πολύ.

3/14/2008 9:07 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αν μουρμουραει λιγο καλα ειναι.

3/17/2008 7:38 π.μ.  
Blogger İlhami Uyar said...

I wish longlife yours son and family,have a nice years

3/25/2008 11:03 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Να είσαι καλά εσύ κι ο γιός σου. Πολύ ωραίο κείμενο. Ευχαριστώ.

9/10/2009 6:11 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home